آدرس: خ ولیعصر ، تقاطع طالقانی ، برج نور تهران ، طبقه هشتم اداری ، واحد 2008

مرکز تخصصی . لابراتوار هارد ایران

حل مشکل شناسایی نشدن هارد_ مکستور(maxtor) سیگیت(seagate)

آنچه در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم رفع مشکل دیتکت شدن هارد و یا همان شناسایی نشدن هارد لپ تاب و کامپیوتر در بایوس و یا هنگام نصب ویندوز  امروزه با تنوع مدل هاردهای اکسترنال و اینتریال سیگیت (seagate) وتنوع در فریمور هارد سیگیت همچون گذشته نمی توان از یک راه حل برای  رفع مشکل شناسایی نشدن هارد سیگیت استفاده کرد .

مهمترین عامل  در موفقیت تعمیر هارد و حل مشکل شناسایی نشدن هارد دستکاری های غیر تخصصی توسط افراد ناشی می باشد چرا که به دلیل تنوع و حساسیت هارد های جدید و همچنین هارد اکسترنال سیکیت هرگونه دستکاری  ویا اصرار در اتصال به سیستم های مختلف به منظور شناسایی هارد لپ تاب ویا هارد اکسترنال باعث آسیب  رساندن به trans lator   هارد و یا منجر به خرابی هد هارد می شود .

در روشی با استفاده از ابزارusbtottl  و Rs232 To TTL   می توان برخی از هاردسیگیت  قدیمی  که مشکل  عدم مشکل شناسایی  و یا شناسایی نشدن  هارد لپ تاب کامپیوتر در بایوس و هنگام نصب ویندوز دارند را برطرف کرد ولی بصورت تخصصی نیاز به ابزار PC 3000 می باشد .

برای این منظور در Hyper Termimal  ویندوز xp  دستورات زیر را وارد می نماییم :

Ctrl + Z

F3  T >/ 2

F3  2 > Z

Spin down complete

ELapsED Time 0.153 MSECS

در این اتصال برد از موتور هارد جدا می کنیم

F3   2 >U

Spin down complete

Elapsed  Time 6.191 SEC

F3  2 >

F3  T > /1

F3 1 > N1 ,, 22

سپس هارد را خاموش می نماییم و اتصال برد هارد را با موتور برقرار کنید و سپس هارد دیسک را روشن کنید .

Ctrl +Z

F3  T >  i 4 , 1 , 22

سپس هارد را خاموش و مجددا روشن  نمایید .

Ctrl  + Z

F3  T > m , 0,2,2,,,,,22

{در اینجا از  pc 3000 کپی شود}

لابراتور ایران با بکارگیری افراد مجرب و در دست داشتن ابزار روز تعمیر هارد ، موفق ترین مرکز تعمیر هارد با مشکل عدم شناسایی هاردسیگیت آماده ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان و با بهترین هزینه تعمیرهارد و قیمت ریکاوری با بهره گیری از تعرفه بازیابی اطلاعات هارد می باشد .