آدرس: خ ولیعصر ، تقاطع طالقانی ، برج نور تهران ، طبقه اول تجاری ، واحد 9052

مرکز تخصصی . لابراتوار هارد ایران

علائم سوختن برد هارد دیسک

سوختن برد هارددیسک می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ولی بیش ترین دلیلی که باعث سوختن برد هارد می شود استفاده غیر اصولی از هارد و بی احتیاطی کاربران می باشد. بهتر است با علائم سوختن هارد آشنا شوید تا در صورت بروز این مشکل به راحتی سوختن هارد را تشخیص داده و واکنش مناسب را داشته باشید.

علائم سوختن برد هارد دیسک

1- روشن نشدن هارد: در صورتی که هاردتان روشن نشد بدان معنا می باشد که موتور هارد کار نمی کند و پلترها هم نمی چرخند که همین ها به معنای سوختن هارد می باشد.

2- عدم شناسایی در هنگام روشن شدن: در این حالت هارد روشن می شود ولی هیچ صدایی نمی دهد در این حالت یا هارد شناخته نمی شود و یا اینکه بهم ریختگی پارتیشن ها و …نمایش می دهد که نشانه ی سوختن هارد می باشد. در صورتی که دچار سوختگی هارد شدید بدانید که با شبیه سازی می توان دوباره آن را اصلاح کرد و به اطلاعات دسترسی پیدا کرد که مجموعه لابراتوار هارد ایران می تواند به راحتی تعمیر هارد شما را انجام دهد.

3- صدای تق تق کردن: وقتی که صدایی مثل تق تق بدهد از علائم سوختگی هارد می باشد

4- بوی سوختگی: با بوی سوختگی که از هارد می دهد به راحتی می توانید متوجه شوید که هارد شما سوخته است

5- کند شدن سیستم هنگام بالا آمدن: در صورتی که سیستم را روشن کردید و دیر بالا آمد امکان دارد هارد شما سوخته باشد(البته دیر بالا آمدن سیستم دلایل دیگری نیز می تواند داشته باشد).